Α) ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να επιστρέψει το προϊόν/ τα προϊόντα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας και να ζητήσει την αντικατάσταση του/τους χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση καθώς τα έξοδα αρχικής μεταφοράς καθώς και τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ στις παρακάτω περιπτώσεις :

  • Στην περίπτωση που παραδοθεί διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχει παραγγείλει ο πελάτης (από υπαιτιότητα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ).
  • Στην περίπτωση που κατά την παράδοση του προϊόντος το σύνολο ή μέρος της συσκευασίας έχει καταστραφεί.
  • Στην περίπτωση που ο πελάτης διαπιστώσει πως το προϊόν που παρέλαβε είναι
    ελαττωματικό.
  • Στην περίπτωση που ο πελάτης διαπιστώσει πως το προϊόν που παρέλαβε έχει κάποιο ελάττωμα που οφείλεται στον κατασκευαστή.
  • Στην περίπτωση που η ημερομηνία λήξης του προϊόντος έχει περάσει.

Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να επκοινωνήσει είτε τηλεφωνικά στο 2310 862233 είτε ηλεκτρονικά στο info@fabrikis.gr και να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος/των προϊόντων που παρέλαβε.

  • Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την αντικατάσταση του προϊόντος οφείλει να επιστρέψει το προϊόν εντός 3 ημερών απο την επικοινωνία του με την ΕΤΑΙΡΙΑ και α) στην ίδια κατάσταση που το παρέλαβε, β) με το σύνολο των εγγράφων και εξαρτημάτων που βρίσκονταν στη συσκευασία, γ) με το παραστατικό πώλησης του προϊόντος. Εάν ο πελάτης παρέλαβε την παραγγελία του απο προσωπικό της ΕΤΑΙΡΙΑΣ τότε κατόπιν συννενόησης με τον πελάτη, η ΕΤΑΙΡΊΑ έχει την υποχρέωση να παραλάβει το ελλατωματικό προϊόν και να το αντικαταστήσει. Στην περίπτωση που ο πελάτης παρέλαβε την παραγγελία του από την συναργαζόμενη εταιρία ΕΛ.ΤΑ COURIER, τότε θα πρέπει μέσω της ίδιας εταιρίας να επιστρέψει την παραγγελία του στην έδρα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ στην οδό Π.ΣΥΝΔΙΚΑ 85 , 54446 επιλέγοντας έξοδα παραλήπτη. Κατόπιν παραλαβής του προϊόντος/των προϊόντων και θα αφότου ελεγχεί πως βρίσκεται/βρίσκονται στην αρχική του/τους κατάσταση η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ θα αντικαταστήσει το προϊόν/τα προϊόντα. Στην περίπτωση που α) το προϊόν/τα προϊόντα έχουν υποστεί φθορές, β) η συσκευασία έχει υποστεί φθορές, γ) δεν περιέχονται κατά την επιστροφή όλα τα έγγραφα και όλα τα εξαρτήματα που συνόδευαν το προϊόν/τα προϊόντα, δ) το παραστατικό πώλησης(απόδειξη, τιμολόγιο) δεν επιστραφεί μαζί με το προϊόν/τα προϊόντα, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, ανάλογη με το ύψος της ζημίας που έχει/έχουν υποστεί το προϊόν/τα προϊόντα.

*ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ

Β) ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Εάν ο πελάτης θέλει να αντικαταστήσει το προϊόν/τα προϊόντα που παρέλαβε και η περίπτωση του δεν αναφέρθηκε παραπάνω και εφόσον το προϊόν/τα προϊόντα δεν εχουν χρησιμοποιηθεί , ο πελάτης έχει την επιλογή εντός 14 ημερών απο την παραλαβή της παραγγελίας να επιστρέψει την παραγγελία του με δικιά του επιβάρυνση. Συγκεκριμένα αν ο πελάτης έχει την επίλογη να επιστρέψει ο ίδιος η με μεταφορική εταιρία της επιλογής(καθώς σε αυτή την περίπτωση τα κόστη καλύπτονται από τον πελάτη) την παραγγελία του στην έδρα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ στην οδό Π.ΣΥΝΔΙΚΑ 85 , 54446. Κατόπιν παραλαβής του προϊόντος/των προϊόντων και θα αφότου ελεγχεί πως επιστράφηκε/επιστράφηκαν α) στην ίδια κατάσταση που το παραδόθηκε/παραδόθηκαν, β) με το σύνολο των εγγράφων και εξαρτημάτων που βρίσκονταν στη συσκευασία του/τους, γ) με το παραστατικό πώλησης του προϊόντος/των προϊόντων, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ θα φροντίσει άμεσα για την αντικατάσταση του/τους. Τα έξοδα της νέας αποστολής θα επιβαρύνουν την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ στην περίπτωση που η αξία της παραγγελίας είναι μεγαλύτερη των 100€ ενώ σε διαφορετική περίπτωση τα έξοδα θα επιβαρύνουν τον πελάτη.
*ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ

Γ) ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ / ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Στην περίπτωση που ο πελάτης θέλει να επιστρέψει την παραγγελία του για οποιοδήποτε λόγο και δεν ενδιαφέρεται να την αντικαταστήσει, όπως περιγράφηκε παραπάνω, τότε έχει το δικαίωμα να επιστρέψει την παραγγελία του εντός 14 ημερών από την παραλαβή και να λάβει πίσω το σύνολο του ποσού που πλήρωσε(μεταφορικά έξοδα + κόστος παραγγελίας). Ειδικότερα ο πελάτης θα πρέπει είτε ο ίδιος είτε με μεταφορική εταιρία της επιλογής του (καθώς σε αυτή την περίπτωση τα κόστη καλύπτονται από τον πελάτη) να επιστρέψει την παραγγελία στη έδρα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ στην οδό Π.ΣΥΝΔΙΚΑ 85 , 54446. Κατόπιν παραλαβής του προϊόντος/των προϊόντων και θα αφότου ελεγχεί πως επιστράφηκε/επιστράφηκαν α) στην ίδια κατάσταση που το παραδόθηκε/παραδόθηκαν, β) με το σύνολο των εγγράφων και εξαρτημάτων που βρίσκονταν στη συσκευασία του/τους, γ) με το παραστατικό πώλησης του προϊόντος/των προϊόντων, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ θα επιστρέψει το πλήρες αντίτιμο της παραγγελίας στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων να γίνεται με τους εξής τρόπους :

  • Αν η συναλλαγη πραγματοποιήθηκε με αντικαταβολή, τότε τα χρήματα θα επιστρέφονται μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Σε αυτή την περίπτωση δεν επιστρέφονται τα έξοδα αντικαταβολής.
  • Αν η συναλλαγη πραγματοποιήθηκε με κατάθεση στον λογαριασμό της ΕΤΑΙΡΙΑΣ, τότε τα χρήματα θα επιστρέφονται μέσω τραπεζικής κατάθεσης.
  • Αν η συναλλαγη πραγματοποιήθηκε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα τότε η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ θα ακυρώσει την συναλλαγή μέσω τράπεζας.

Δ) ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ / ΑΛΛΑΓΗ

Προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το σώμα όπως :

  • Κάλτσες/καλσόν διαβαθμισμένης συμπίεσης
  • Στρώματα νοσοκολειακών κρεβατιών
  • Αεροστρώματα
  • Ανυψωτικά λεκάνης και βοηθήματα τουαλέτας
  • Ορθοπαιδικά είδη
  • Ηλεκτρόδια (συσκευών ηλεκτροδιέγερσης)

δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής

Βρισκόμαστε στη διάθεση σας για παραπάνω πληροφορίες και διευκρινίσεις, ηλεκτρονικα στο info@fabrikis.com ή τηλεφωνικά στο 2310 862233.

X

Το καλάθι αγορών σας

Close